:::::::::::: Summer Time ::::::::::::

by - sábado, junho 23, 2012

Olá a todos! Tenho de pedir 1000 desculpas pela minha ausência. Mas garanto-vos que foi por um bom motivo. Vem aí um tesouro para iluminar a minha vida e do meu marido. Já está quase quase! E é uma emoção tão grande e maravilhosa que tudo gira à volta dele e da gravidez. Por isso de vez em quando, vou falar-vos de miminhos próprios para os bebés que são de derreter qualquer coração.
Entretanto deixo-vos algumas imagens dedicadas à melhor época do ano- o Verão!
Digam lá se não está aumentar a vontade de estar lá fora até mais tarde. :)



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



Hello everyone! I have to apologise myself for my absence. But I assure you it was for good reason. Here comes a treasure to brighten mine and my husband's life. A baby!!! It's almost near! And it's an emotion so great and wonderful that everything is around him and the pregnancy. So occasionally I'll talk to you about cute things for babies who melt any heart.
Meanwhile I leave you with some pictures dedicated to the best time of the year-Summer!
Tell me... this weather increase the desire to stay out later, isn't it? :)















With Love!


You May Also Like

0 comentários

Instagram